Gammal blir ännu äldre...

Nu har det alltså hänt, över en natt så har jag blivit 5 år äldre. Men trots allt så känns det ändå bra! Väldigt roligt faktiskt. Är nu väldigt ivrig att få åka ner till ekenäs över påsken för att få se min systerson! Har egentligen inte så mycket att skriva om denna gång.

Helgen har varit rätt så lugn, ingen var  på något humör att fara ut så det blv istället många filmer i gott sällskap. Fredagen tillbringades med Jannika och Mia, mat och mudcake är ju aldrig fel. På lördag var pappa hit och vi fixade min hylla som jag nämnt tidigare, blev faktiskt ganska lyckat måste jag säga. Vi strövade först runt på stan lite och sen for vi till lägenheten och fixade hyllan. När hyllan var på väggen och allt byggdamm undanstädat så blev det lite volli och sedan blev det att igen bege sig till formansgatan. Det blev nästan en boys-night out, om man skippar det där "out". Vi satt största delen av kvällen och tittade på TV och bara chillade. Senare kom flickorna tillbaks från deras middag som dom haft på fransmanni. Så egentligen var det kanske inte ens nära en boys-night-out. Söndagen var som en vanlig söndag, resultat: 4 filmer och mycket slappande samt en shot med Jannika eftersom hon lovat.

Det var nu allt för denna gång, nu blir det gymnastik följt av slöjd, sen MÅSTE jag faktiskt göra klart den del av hemtenten som jag behöver bok i. Motivationsbrist 3000! (2500 räckte inte till)

Sist men inte minst, the resultat från lördagens firablande:

Kommentarer
Postat av: matilda

det blev ju jättefint! så du är händig:)

2009-04-06 @ 14:09:16
Postat av: Chriso

tack tack... men ha sir bäst ut uppifrån... från sido sir a int riktit lika bra ut...

2009-04-06 @ 15:40:19
Postat av: Sabina

WOW! Vad häftigt! =)

2009-07-08 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0