Countdown

De e nära nu, väldigt nära... Snart får jag mitt livs första... ska bli så skönt... Sakta men säkert når jag snart målet...

Nåja, nu bärd i kanske åv igen, men ÅÅÅÅHHH vad jag väntar på att få semester, min första betalda semester! Nu är det en enda fjuttig 5h lång arbetsdag kvar... Sen e ja ledig i två veckor. Mina semesterplaner ser ut som följande, skall först till Larsmo en sväng, åker ner på måndag till Ekenäs och Matilda! Där blir det chillande på hög nivå som gäller! Sedan blir det helg vilken troligtvis spenderas i Lemnäs. Vid det här skedet så har även Matilda semester, då blir det att försöka få upp alla Matildas saker till Vasa. Sen kommer VENEZIANSK (INTE villaavslutning) som ännu är lite oplanerad. Sedan blir det att tömma min lägenhet och så småningom fylla den nya lägenheten. skönt skönt sen när allt är uppburet och på plats! Tycker egentligen inte om att flytta, sådär generellt har jag inget emot det. Men det är allt bärande, springande i trappor, ändrande av alla adresser åt all möjliga och omöjliga ställen som jag inte tycker om!! Men att få en ny lägenhet att gå lös på är ju alltid nog skoj! Det finns dock saker jag kommer att sakna men dessa små vänner kommer jag verkligen inte att sakna!!


Gårkvällen måste ju bara nämnas, jag å Kea hade spurgukväll på bryggan vid strampen. Jag har tidigare nämnt att det jag tycker är bäst med sommaren är spontaniteten. Att man när som helst kan hitta på saker som inte är planerade men som jyst därför blir så bra och så minnesvärda. Igår tänkte vi besöka Strampen, men på vägen dit ändrade vi oss och vikte in till strandkvarnen och handlade varsin (1,25l) lonkero och bulla. Sedan satt vi på bryggan som två spurgon och njöt av det fina vädret. Totalt oslagbart och helt värt att pröva!!

Kommentarer
Postat av: matilda

slööfock! dags för att skriva ett nytt inlägg:D

2009-09-21 @ 08:39:45
Postat av: kea.

UPPDATERAAAAAAA! :).

2009-09-22 @ 12:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0