Full offensiv!

Jahapp jahapp...

Helgens försök var ju att tillsammans med min arbetsledare Stiffler bota förkylningar på ice-traditionellt vis... De gick sådär... Mycket rolig kväll trots att andra (förutom Kea) inte var på hugget att hålla CO-andan levande. Men mycket roligt var det iaf... Dock så hjälpte vår kväll inte så mycket mot förkylningen. Idag har jag därför beslutat att starta en storoffensiv mot förkylningen. Lite som D-Day i andra världskriget. Tog den traditionella vägen och for till farbror doktorn som gav mig recept på vad jag tror kommer vara mycket kraftfulla grejer.

Handlade idag bort ett bluetooth-headset från jobbet riktigt billigt. Så nu hoppas jag bara att den kommer att fungera riktigt bra på mina färder till ekenäs... :P


Mitt nya handsfree Jabra JX10 Series II

Men nu skall jag bege mig till frisören och sedan till apoteket...

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: kea.

nå vi har nog ohlson anda vi! så e räcker åt all :).

2009-08-03 @ 19:01:15
Postat av: Chriso

nå he e no sant he!! :D vi rejdd no åv i ganska bra i löödas tyckt ja... :P

2009-08-03 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0