Snygga sandkorn och paddlande indianer

Då hadd man avklarat musiksitzen och överlevt ännu en gång. En bra sitz på det stora hela men tyvärr gjorde Berg och Gynning ett sånt bra jobb förra året att förväntningarna var väldigt höga, Dalle och Dåku gjorde nog (som vanligt) ett bra jobb och jag tror att alla nog hade det roligt igårkväll. Det kunde förståss ha varit lite mera lekar, vi är ju ändå klasslärarstuderande som gillar att kombinera vårt inmundigande av jästa drycker med lekar. Idag har det då varit som vanligt, lite skola, mycket krapulahumor samt traditionellt slappande hos Svaijes. Igen så har vi stora delar av dagen skrattat åt våra helt oskyldiga meningar som vi tolkar som vi tycker och ibland rätt så långsökt. Så idag kan man säga att vi inte har kännt oss som den snyggaste stenen i sanden och i kanoten så har inte alla indianer paddlat. Hamstern har nog försökt springa men hjulet har lite rostat fast, you get the point.

Imårgon är det då dags för ett besök till vasabladet för att se hur man gör en tidning... typ... Känner inte mig så riktigt taggad men kanske indianerna paddlar lite bättre imårgon så då borde det gå lite bättre. Måst ju även nämna att min Matilda ida har haft penkkis och nu farit iväg på kryssning så kanske det kommer något fint stavfelsmeddelande här ännu. =) För tilfället så väntar jag fortfarande bara på att denhär hälgen snabbt skall gå undan så att vi på måndag får hoppa i bilen och köra upp till Ylläs. Men vår helg kommer i alla fall att vara rolig eftersom vi tänkte ha TBBT-marathon och se alla de avsnitt som kommit ut hittils, kommer att bli mycket underhållande!!

Men nu blir det att se om min säng fortfarande är lika bekväm som den var i morse när jag, rödögd och med en andedräkt mer lättantändlig än bensinångor, tvingade mig själv att kravla mig ur den. Har dessutom lyckats lova att printa ut Jannikas och Svaijes uppgift tills imårgon och nu är min svarta printerfärg slut så jag måste dra mig till skolan före vi besöker vasabladet.

"Tack och gonatt, 6 och 54 Ryssland gör tredje målet mot Finland" - Kaj Kunnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0