Fördomar och bastu

I fredags när jag och matilda åkte upp hit till vasa så intervjuade X3M blondinbella som tydligen är en känd svensk bloggerska... P.g.a. det så måste jag kolla in hennes blogg och se vad hon skriver om eftersom hon har blivit lite känd på grund av bloggandet. Tyvärr klarade jag inte av att läsa så väldigt mycket eftersom jag bara blev irriterad, hur svensk får man egentligen bli?? Det är lite hemskt då ens fördomar visar sig stämma, om och om igen... inte undra på att man har lite fördomar om svenskar... nå, måst ju förståss påpeka åt alla mina svenska läsare (haha) att jag inte drar alla över en kam och att alla är olika jada jada jada...

Nåja har senast mitt senaste inlägg haft några intensiva dagar där nästan hela säsong 2 av prison break betats av sakta men säkert... blir att "fixa" säsong 3 nu bara... Som ni alla vet är jag ju en väldigt laglydig medborgare av den finska staten som aldrig skulle ens tänka tanken att ägna mig åt illegal fildelning, så de blir väl Anttila nästa... :þ man sko tro he...

Matilda har nu åkt tillbaks hem så nu är det bara jag, Lisa II, Rolf, Ruth och Dobby kvar i lägenheten, man kan ju undra hur vi alla ryms i min etta, men det funkar bra... Gillar tanken på att jag inte är ensam även om Lisa kanske är lite tråkig och osocial och Dobby ser man ju inte utan honom hör man ju bara då han har fest bakom mitt kylskåp... Fick dessutom mina nya gardiner ida, blev riktigt bra, så tack Kea!! Kvällen ska ägnas åt bastubad och öldrickande, så att fördomarna om oss finnar hålls upp... Svaije kommer så småningom till vasa så de blir väl en riktig boys night out på två ida... med ett möjligt olli's-besök som avslutning...

Och ifall det är flera som håller med Matilda om att det inte finns snygga lastbilar så kolla in denna länk: http://www.ristimaa.net/3.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0