Morgonpigg!

Klockan är inte ens 8 på en lördagmorgon och jag är ändå uppe. Har sedan gammalt en viss tendens av att vara morgonpigg. Det har i viss mån gått om eftersom jag nu nog klarar av att vara uppe längre än till 8 på kvällarna och att jag inte stiger upp 4 på vardagsmorgnarna. Men nuförtiden brukar jag vakna av mig själv när jag sovit tillräckligt med timmar, oberoende vad klockan är.

Idag vaknade jag dock till ett ljud. Första gången man vaknar till det är det bara roligt, men sedan resten av gångerna man vaknar av snöplogen är det inte lika häftigt. Så nu är jag uppe och tänkte skriva lite på moodle före jobbet.

Detta var dagens utsikt från balkongen 07:30

Morgon i Vasa från vår balkong 07:30


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst minns vi dina tidiga omtalade lego-mornar=)

2010-02-01 @ 04:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0