Bättre dag än väntat...

Ja då var för min del årets första sitz avklarad! Riktigt roligt men kanske en aning för mycket folk... Tyvärr kom jag en timme senare än de andra eftersom jag hade jobb. Så de blev till att jobba ikapp sig... Vann även en tävling igår, mycket prestigefylld sådan. ÅA - Hanken i att lägga kroppsdelar mot varandra, 1-0.

Idag har dock varit en betydligt bättre dag än väntat, trodde att detta skulle vara en riktig hemsk dag... Kan bero på att jag inte (som "helan" gjorde) var på efterfest och drack rödvin och kom hem halv 10... Åååå vad jag tycker om skadeglädje!!! :D

Ikväll ska det bli en myskväll med Matilda med tv-tittande och chips... slå he!!

arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0