Konsekvenser

Oj oj, finns hur mycket som helst att berätta om gårdagen. Matilda hade italiensk kväll med Jannika och Ika och jag passade på att tillbringa min kväll med Kea och Jenni. Det började med Tacos, vin och (modifierad) Mojito. Det slutade mitt i det roliga på Olli's rätt tidigt faktiskt. Men en mycket bra kväll! Har kommit på mig själv med att sitta och småskratta åt de äventyr som utspelade sig igår. Utan att gå in på detaljer så kan jag säga att tabasco-smaken liksom etsat sig fast i min mun.

Idag tar vi med god min konsekvenserna, har redan avverkat skolan, skall ännu på jobb och avslutar med en träningsmatch. Mycket bra dag... :P Som tur är man int värst ida i alla fall... :D

Kommentarer
Postat av: kea.

näe, munsal e väst. (ha ja hört) :).

2009-10-07 @ 21:20:17
Postat av: Toffe

Jå di e ju he, å Kokkola-boa ha ju int i na lätt från förr ti heldä...

2009-10-08 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0