Några bra saker som förgyllt min dag:

Efter att ha jobbat 15 av de senaste 27 timmarna skulle jag kunna skriva en massa negativt, men istället fokuserar vi på det positiva. Så de senaste positiva sakerna i kronologisk ordning:

1: Bio igårkväll med Matilda var bättre än väntat trots att det var en romantisk komedi.
2: Matilda steg upp med mig idag, tycker om att ha någon att äta morgonmål med!
3: Kea och jag hade samma jobbtider, det gör jobbet mycket roligare och lättare
4: Dagens tre sista kunder som gjorde att man hade bra feelis när man for från jobbet

5: Att man möts av bulladoft då man kommer hem och ser sin underbara flickvän iklädd förkläde som bakar.

Mums mums, äntligen helg!!

Kommentarer
Postat av: matilda

ja lite huslig måste jag ju ibland vara:D

2009-10-04 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0