Ut på nya äventyr...

Har nu legat hemma i två dagar p.g.a. feber. Otroligt hur mycket man inte får gjort när man har en orsak att inte göra något, först idag har jag tagit itu med hemtenten och skall nu fortsätta att skriva något intressant arbete. Har absolut ingen motivation att göra skolarbeten eftersom de jag har ogjorda är så otroligt omotiverade i aig själva. Som exempel skall jag göra en lektionsplan, förstår verkligen inte hur läraren tänkte när hon satte in den uppgiften i kursen. Hittade totalt 16 lektionsplaner på min dator och efter den praktik jag nu håller på med lär jag cirka 30 st lektionsplaner... Way to go!

Känner mig riktigt pigg idag eftersom jag nu för första gången på två dagar skall utanför lägenheten, skall bli mycket spännande... :P

Matilda ligger för tillfället och tar en tupplur eftersom hennes Olli's besök igår medförde att det för henne blev en lite kort natt inatt. Så samtidigt så länge hon sover skall jag nu iaf försöka mig på något skolarbete...

Hej å hå...

Kommentarer
Postat av: matilda

bloggtorkaaa! :)

2009-10-27 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0