jobba jobba joOOOobbaa...

Om ni har sett hejaklacken så kan ni även melodin till min rubrik... har ni inte sett den, SE den, finns på youtube... :P Denna dag går lite i arbetets tecken, var ida från halv 7 till 11 på jobb, men p.g.a. sjukdomsfall så blev det att rycka in igen klockan 3 så nu blir det snart att igen jobba lite... meeen, de bord ju koma lite pengar då... Har ovanligt mycket jobb denna vecka, endast ledig torsdag och söndag... Tur att man e ledi torsdag iaf, sko int ha något emot att vara ledig onsdag heller, ska på sitz som börjar 7 och slutar jobbet 8.. :P Svaije lär säkert ha någo kiva straff men de tar vi så gärna... :D

Matchen i söndags gick över förväntan, vinst med 5-3. De tre mål jag släppte in är det endast ett som harmar, de andra två gjorde jag vad jag kunde på... Annars var det för min del en bra match och en bra start på säsongen... Ska bli roligt att se hur det blir då vi e lite flera...

Väntar redan på att få komma hem från jobbet, blir nog att skippa volleyn ikväll och ha lite qulity-time med M istället...

Men nu jobb...

Kommentarer
Postat av: matilda

nuu kommenterar ja juu! keep up the good work hon', du har blivit riktit blogg-aktiv!

2009-09-30 @ 08:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0