Stressigt

Ja hade för mig att helgen skulle gå ut på att jag skulle sitta sysslolös i lägenheten nu när Matilda är borta, men nej... Gårdagen började med att jag skrev 7 sidor skolarbete på 3h, sedan var jag ledig i 10 min som jag satsade på att äta. Sedan väntade jobbet, jobbade hela kvällen och sedan när jag kom hem så blev det att äta igen och sen bege sig till Lottas.

Gårkvällen tillbringades på O'malleys där project coverway spelade och jag måste säga att det var en riktigt bra spelning med mycket bra musik! Som kuriositet kan jag berätta att det även i publiken fanns kändisar som Sport-tränaren Juhani Tamminen. :P Nu ska jag snart på jobb igen och sen är det första matchen i aurinkoliiga som väntar...

skoj skoj!!

Hade egentligen tänkt ladda upp lite bilder och videor från igår men eftersom jag inte hittar min kabel till telefonen så får i hejlt enkelt va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0