Glädje!

Två saker idag som har gjort mig glad!
1: Titta på leksaker!
Hur roligt är det inte att få gå och shoppa leksaker till mina små systersöner! Helt otroligt skoj! Är fortfarande så pass barnslig att jag skulle vilja ha allt själv! Oj vad det är roligt att ha systersöner! Speciellt när man får julkort som dessa! Tusen tack!
2. Bra (kund)service.
Detta har jag pratat om förr, men om man en gång är eller har varit inom kundbetjäningsbranschen så uppskattar man verkligen bra service. Idag har jag varit med bilen på service. Efter 2h var den klar och jag måste säga att jag är imponerad över vad bilmekaniker hinner göra på den tiden. Helt otroligt! Fick en full A4:a med saker de hade kollat. Det var 16 olika punkter, varav vissa hade en massa underpunkter. Konstaterade att jag på 2h skulle ha hunnit med max 3. Det var också de 3 jag skulle ha klarat av, de övriga 13 skulle jag inte ha en aning om hur man gör. Så idag har jag en nyvunnen respekt för bilmontörer. När man senare dessutom hämtar bilen är bilen i toppskick och allt fungerar lättare och smidigare än förr! Som om detta inte vore nog hittar man på passagerarsätet ett kaffepaket och denna lilla hälsning:
Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
Det behövs så lite för att göra en person glad och förgylla någons dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0