Min dag.

Dagen började med att man steg upp och åt morgonmål tillsammans med sambon. Sedan fick jag ett överraskande samtal av min kompis Henkka. Henkka har ägnat sig åt den livsfarliga sporten innebandy och lyckats få av ledbanden i knät. Henkka var i behov av en inva-taxi så han kunde åka till skolan och äta. Sagt och gjort, jag hoppade i bilen och började på min taxirunda. Efter att ha kört Henkka till skolan så var det Matildas tur att bli skjutsad till tågstationen. Sedan tillbaks till skolan igen. Där satt man och chillade en stund och sedan var det att köra hem Henkka igen.

Resten av dagen kommer jag att försöka läsa lite på den fysiktent som jag har ikväll och så borde jag hinna till Keas en vända ännu. Efter tenten blir det antingen volleyboll eller sängen som gäller. Kommer att åka ner till ekenäs imårgon och mitt mål är att starta 06:00.
Det var min dag det! Hoppas ni alla har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0