Min första kärlek

Ja'a, vilka frågor säger jag bara, som tur får man ju tolka hur man vill. Min riktigt första stora kärlek måste nog vara lego. Brukade som lite stiga upp tidigt och bygga med lego, med tidigt menar jag här 3-4 tiden på morgonen. Jag hade ett helt eget rum med en massa lego och alla världens kreationer byggdes av lego i det rummet. I det rummet fanns min fantasivärld där allt var möjligt och "the bad guys" jämt förlorade. Undrar förresten vart allt det legot tagit vägen??
Blir fortfarande idag helt nostalgisk när jag får bygga med lego. Som tur har min systerson tydligen lite ärvt intresset av någon eftersom han redan som 1,5-åring fascineras av duplo. Väntar med spänning på att han skall växa upp så att vi får börja bygga lego tillsammans. Borde nog ännu någon dag åka till Danmark och legoland, men det är ett senare projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0