Presentation

Jahapps! Då börjar vi då med listan!

Jag ska nu alltså presentera mig och det blir i denna form:

Christoffer
kallas för Foffer, Chriso och Toffe
23 år, känner mig oftast som 19, ibland som 12.
bosatt för tillfället i Vasa
Studerar och jobbar på sidan om, tycker om båda och vill hålla på med båda.
Hoppas att mina vänner skulle beskriva mig som lugn, snäll, någorlunda rolig och social.
Tycker mycket om logiska saker, fixa saker, umgås med saker (eller personer).
Gör alltid upp små system för saker och ting.
Kör hellre än åker bil.
Har problem att se vissa färger (men inte alla!)
Är en stolt morbror.
Har slutat oroa mig för saker som jag inte kan påverka.
Är lite av en prylnörd.
Tycker om allt som är sladdlöst och/eller fjärrstyrt.
Tycker egentligen om det mesta och är oftast nöjd med läget.

Nu kanske ni fått någon bild av mig ifall det är någon som inte har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0