Number 23

Jahapps, då hade man över natten blivit ett år äldre. År nummer 22 slutade på ett bra vis med volleyboll och mys i tv-soffan med Matilda. Levnadsår 23 har börjat riktigt bra också med ett stycke Matilda som kom med två brickor med morgonmål till sängen. Därtill kom det också paket och sång. Mycket bra måste jag säga!! Nu skall jag dra mig till skolan och äta lite varefter det följer en engelska lektion. Sedan blir det traditionell födelsedagsfest för gänget här i Vasa. Enligt traditionen bjuds det på bål och taveltävling då jag fyller år. Eftersom jag i år råkar fylla passligt på en tisdag lär säkert kvällen fortsätta in på småtimmarna hos Oliver's inn.

Spännande blir även att se hur många gratulationer jag får på FB, i fjol blev det strax över 70 stycken. Men det ser ut som att den siffran inte kommer att räcka till eftersom klockan nu är 11 och det redan har hunnit komma in 38 st. Så ett stort tack även här till alla för gratulationerna.

// nästan-åldringen-Chriso :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0