Aktivera och avaktivera...

Ska igen försöka aktivera mig lite med mitt skrivande. Har idag varit på jobb, chill-dag med endast 4 timmar öppet. Efter jobbet kom mor å far och hälsa på, dessutom tog de hem gulle-bmw'n som jag har haft här i Vasa i princip sedan sommaren. Har full förståelse för att mamma tycker att det börjar bli lite kallt att cykla denhär årstiden.

Nu kom jag precis hem från keas. Vi har varit på mäcen mat där vi träffade kollegan Emma och hennes Ville. Det var halvsjuka människor (Kea), helsjuk humor (alla) och personer med lustiga namn. Vår "servitör" eller vad man skall kalla honom hette Julius, inte så konstigt kanske. Hoppas bara att han inte heter Ceasar i mellannamn. hehe... Sedan blev det kaffe, film och catch up.

Så idag har jag varit rätt så aktiv. Imårgon är jag ledig, vill verkligen bara slappa och sitta hela dan framför tv'n och titta på filmer. Tyvärr tror jag att jag måste ta mig i kragen och börja på med min kandidatavhandling på riktigt. Dessutom borde jag hinna räkna lite mera matte innan vi börjar skolan. men, det är mårgondagens problem, nu ska jag titta på en halvbra film så jag somnar i soffan.

Å ifall ni ska ti Sverige så ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: kea.

i will! ;). jag lovar att höra av mig så du vet hur jag har e! krams krams!

2010-01-03 @ 23:15:49
Postat av: Chriso

bra bra!! kram

2010-01-04 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0