Handyman 3000

Saker jag lärt mig under det senaste dygnet:

1. Att Alex Schulman är en svensk bloggare som tydligen är känd. Faktiskt riktigt bra blogg, synd att det finns så många onödiga småflickor som tyvärr har mer läsare än han fast de sällan skriver något av värde.

2. Att ifall man lyckas söndra dendär lilla grejen man drar i när man skall öppna en dragkedja blir dragkedjan mycket svår att dra ner. Upp är dock inget problem. Detta kan resultera i att man har svårt att äta, speciellt om man har en halsduk innanför som spänner på. Dessutom kan det resultera i att man när man kommer hem mitt i natten måste krypa ut ur jackan.

3. Det är svårt att komma på hur man kan fixa en sak som nummer 2. Men det går ifall man klipper sönder en sådandär krok som man kan ha bakom tavlor så att man kan hänga upp dem. Lättast gör man detta med en sidoavbitare. För att göra det något så när snyggt sen kan man måsta klippa av lite mera här och där. Sen kan man med fördel klämma ihop den med en vanlig tång. Detta refererar alltså till rubriken, och varför just 3000?? Jo, för att jag tyckte att 2500 var lite för lite för ett konststycke av dethär slaget.

Mina tre små oumbärliga vänner samt konststycket itself :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0