Mer mopeder till folket!

Ok jag måste medge att det nog finns saker jag tycker bättre om än mopeder. Att inte slippa om en liten moped-bil och sitta stressad i 45 km/h medan den mötande trafiken är tätare än Gina Tricot på mellandagsrea. MEN och detta är ett stort men!! Fortfarande finns det inget som doftar så gott som den ljuva doften av tvåtaktsavgaser! OJ OJ OJ vad det kan dofta gott!! Blev omkörd idag av en tvåtaktare då jag var påväg hem från jobbet... Lycklig var den tid då man själv körde moped och då ens jacka doftade tvåtakt konstant.


Den ädlaste av ädla!

De senaste dagarna har jag haft mycket skola och lite jobb på sidan om också. Har bl.a. "diskuterat" med DIO i 24 min. Ni som vet hur det är så vet vad jag pratar om, åt er andra kan jag försöka göra en metafor: Det är ungefär jämförbart med att tandläkaren borrar dig i kinden i 24 minuter bara med den skillnaden att smärtan är psykisk istället för fysisk.

Idag har jag efter jobbet varit hemma och tittat på film med Matilda, Emilia och Jannika. Vi har även denna helg en gäst som sover över, mycket mycket skoj, roligt med lite omväxling!! Kände inte riktigt för att delta i beachpartyt. Köld, shorts och flip-flops är ingen vettig kombination. Dessutom har jag jobb även imårgon...

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0