Utedag och innedag.

Efter att man på tisdagen var vaken 22h i sträck hade jag en riktigt bra dag igår. Kl. 12 var det träff med Mia och Jontte som jag sedan umgicks med hela dagen. Det var pulkaåkning, bio och bastu som gällde. Pulkaåkningen var riktigt skoj fast det mera var så att vi hade paus uppe i backen med kakao, smörgås, kaffe och choklad. Det fantastiska med att gå på PF är att man kan vara och åka pulka flera timmar med en massa barn utan att behöva skämmas. Efter pulkaåkningen blev det lite TBBT hemma hos mig och sedan bar det av till bion. Måste nog säga att 3D bio var något i en klass för sig. Nu börjar det faktiskt vara stor skillnad på att se filmer på bio och att se dem hemma. Att Avatar filmen dessutom filmmässigt var fruktansvärt bra så var det en häftig upplevelse som jag kan rekommendera å det varmaste

Idag har det varit långt ifrån varmt. Men det märkte jag först då jag kom till jobbet. Råkade nästan försova mig idag p.g.a. sömnbrist. Vaknade 06:18 och hade 12 min. på mig att ta mig från sängen till jobbet. Måst säga att det är lite småjobbigt att yrvaken springa till jobbet i -25... Men jag hann, med en fin marginal på 28 sekunder. :) Efter jobbet har jag kollat film, skrivit lite på kanden (äntligen har man övervunnit det otäcka monstret vid namn omotiverad) och fixat lite i lägenheten sådär allmänt.

Imårgon blir det lite jobb igen och sedan är det storstädning som gäller. Matilda kommer till Vasa och troligtvis får vi även Robin på besök. Så helgen kommer nog att bli riktigt bra! Men nu är det Flash Forward som gäller.

Kommentarer
Postat av: kea.

nej! har flash forward börja nu!? ja e helt out här i sverige!!! dääämn!

2010-01-08 @ 08:15:56
URL: http://andrea_.papper.fi
Postat av: Chriso

jepp, byrja igår... :P

2010-01-08 @ 12:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0