Lisas vendetta (strul med tekniken del 2)

Ja ja... man skall inte sälja skinn eller ropa hej förrän man grävt gropar och sålt smöret... eller hur det nu var...

Ibland blir jag arg... Det händer inte ofta men ibland... detta är en av dessa gånger!!! Har "grälat" med Lisa nu i snart ett dygn... Börjar snart ge upp!! Klockan e nu 01:40 men jag kommer säkert att sitta här en stund ännu... satt igår uppe till kl.3 :/

Problemet är att min kreativitet börjar sina, kommer inte på fler saker jag kan göra... Det blir väl nog att föra Lisa till en riktig doktor imårgon...

Har iaf haft en bra dag idag, trots att Lisa inte har varit så medgörlig... Om ni undrar hur medgörlig kan jag säga att det tagit mig ungefär 8h att slippa in på internet... Tur att man berikats med en gnutta tålamod...

men min dag har iaf bestått av kaffe på waynes, jobb, Quality-time me Lisa, fotboll på Olli's, mer Quality-time me Lisa...

men men... Nu blir det att kämpa lite mera med Lisa... Om det är så att jag inte uppdaterar på en stund betyder det att det står 1-0 till Lisa...

Go Holland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0