Dagens samtal

... eller rättare sagt kvällens samtal! Det hela begav sig igårkväll när jag precis stängt av tv'n efter att matchen var slut. Måste säga att man ibland blir minst sagt förvånad... :)

- Christoffer

- Ja hej, mitt namn är "(ett namn som jag inte längre kommer ihåg)" och jag är nu på Fondis. Nu är det så att Er son Jonatan har sklocknat här i ett hörn och jag undrar om ni kan komma och hämta honom för dom tänker annars slänga ut honom.

Efter att jag förklarat att jag är 23 år gammal så förstod hon att jag var fel person och hon bad så mycket om ursäkt. :P

Måste säga det var en av dom roligare felringningarna som folk gjort när någon försökt få tag på han med samma namn som mig som bor i huset bredvid... Inte är det lätt inte... :P

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare.

Hihi, du är så söt! Hihi.

2010-06-29 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0