Min semester.

Har bloggat lite dåligt nu under min semester, så nu med ynka 7h kvar tänkte jag skriva vad jag gjort. Eftersom jag har en tendens att skriva hemskt långa inlägg så skriver jag nu det i punktform och i någorlunda kronologisk ordning.

- Tittat på EIF-Ilves där EIF förlorade
- Tittat på VM-fotboll
- Agerade CO-driver åt kikki då vi besökte Larsmo
- Tittat på VM-fotboll
- räknat matte
- åkt lastbil med Rasmus
- Tittat på VM-fotboll
- Agerat CO-Driver då vi åkte ner tillbaks till Ekenäs
- Tittat på VM-fotboll
- Spelat tennis med Matilda
- Besökt popkalaset (denna punkt innefattar allt som hände från fredag till lördag)
- Tittat på VM-fotboll
- Spelat tennis med John, har nu inlett starkt årets Grand Slam turnering med en seger
- Tittat på VM-fotboll
- Räknat matte
- Tittat på VM-fotboll
- Haft en romantisk eftermiddag med Matilda med kaffe och glass i ett soligt ekenäs
- Tittat på VM-fotboll
- Firat midsommar
- slagit en kullerbytta
- Besökt sjukhuset p.g.a. att jag slagit en kullerbytta
- Vilat
- Tittat på VM-fotboll
- Tittat på VM-fotboll
- Vilat
- Tittat på VM-fotboll
- Vilat
- Tittat på VM-fotboll
- Vilat
- Kört upp till Vasa

Så det var min semester det. Man kan konstatera att om jag inte skulle ha tittat på VM-fotboll så skulle jag ha haft en mycket kortare semester... :P

Kommentarer
Postat av: Börje

Har du glömt tennismatchen med mig?!

2010-06-30 @ 19:15:29
Postat av: Chriso

Nej inte ännu, men ja försöker så gott de går... :D

2010-06-30 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0