Slutkörd...

Håhhå... Sjätte dagen i rad nu som man varit på jobb... har veckodagarna helt uppochner... men men, går nog helt bra så länge man inte har dagar som denna. Det är dagar som denna som man undrar varför man egentligen håller på med kundbetjäning och inte sitter nånstans ensam på ett kontor. Men men, det är väl dessa dagar som gör att man uppskattar de dagar då det är roligt. Har varit fullt upp hela dagen, från början till slut. Dessutom verkade det som att ingen i Vasa idag kunde varken alfabetet eller vilka siffrors ordningsföljder. Men nåja, nog klagat om det...

Har nu påbörjat flera stycken nedräkningar, här är några av dem:

2 dagar kvar av min dagars arbetsputki.
4 dagar till jag får träffa Matilda igen.
6 jobbdagar till semestern.
12 dagar till semestern.

det var det för idag... Nu ska jag sitta och sura en stund så att jag orkar vara glad imårgon också...

Arrivederci

Kommentarer
Postat av: matilda

kämpa honey! TYP i övermorgon ses vi!!

2010-06-02 @ 08:21:23
Postat av: Mamma

Vet exakt vad du menar på tal om yoghurt eller kundbetjäning eller vad som helst.

2010-06-02 @ 09:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0