Strul med tekniken... (del 1)

Hej alla!

Har någon av er någon gång haft dataproblem?? Jag tror att de flesta någon gång har haft... Nu verkar det iaf vara min tur, har sålänge jag haft Lisa II aldrig haft några egentliga dataproblem... Men nu radar dom upp sig!! Det värsta är ändå att Lisa har blivit blind... Jag ser absolut ingenting om jag inte har kopplat henne till tv'n... Har försökt med allt, och tro mig allt... Nu tar jag till det sista desperata alternativet, formatering! Det har alltid hjälpt mig hittills men jag tror inte det hjälper denna gång, de e sån känsla jag har... följande steg är reparation, om det ens lönar sig... annars blir det en Lisa III, vilket absolut INTE kommer lämpligt på någorlunda vis... varken ekonomiskt eller annars heller... har mycket som jag behöver datorn till nu jyst... Fantastiskt!!

Men föra att göra det ännu värre fungerar heller inte min hårdskiva, så vi får rädda vad som räddas kan på USB-stickor... Fantastiskt!! Att få det jag vill ha sparat in på de två USB-stickor jag har är jämförelsevis som att få in ett strykjärn i dendär lilla fickan på högra sidan i jeansen... Fantastiskt!!

Det som dock brukar underlätta situationer som denna för mig är att jag får lyssna på musik... Tror ni det lyckas... NEJ!! Hur tusan skulle det det... BÅDA mp3-spelarna var utan ström... den ena är för tillfället på laddning, medan det krävdes inte mindre än fyra batteribyten förrän jag fick den batteridrivna igång... Fantastiskt!!!

Ja, och slutligen, här skulle ha varit en bild... OM kameran i telefonen skulle ha fungerat och INTE meddelat att jag skall kontrollera min kameraanslutning... Vadå kameraanslutning, kameran e ju inne i telefonen!!!


Jag säger bara tre ord: FANTASTISKT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

det går som vanligt helt enkelt. Stackars daaj! Pusi

2010-07-01 @ 09:41:42
Postat av: kea.

men herregud va du ha anstalta efter att du for från vårt! tur att du hadd na "stärkand" i de iaf :).

2010-07-01 @ 09:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0