1 ton = 1000kg = 100000g

Ungefär så tungt känns mitt huvud efter varje dag. Orsken är att jag är på praktik. Jag undrar nog när man kommer att vänja sig och att det börjar bli lättare att komma hem efter några timmar i en skola. Detta är en delorsak till att det inte blivit producerat så mycket här på bloggen. Förutom att planera sekvenser och lektioner försöker jag även studera lite och få kurser godkända. Som om inte detta skulle räcka så borde det även komma lite fler sidor till kandidatavhandlingen och så borde man ju även hinna jobba lite för att få ekonomin att gå ihop. Man kan ju få ett nervöst sammanbrott med mindre! Men men, det är väl bara att bita ihop och se glad ut... :) Tänkte lägga upp lite bilder som får berätta vad som hänt på senaste tid. Lite enklare än att skriva... :)



Fick ett mycket smakfullt hjärta av min flickvän i måndags då jag hade namnsdag.



Tisdagskvällen tillbringades i goda vänners sällskap. Det var plättkalas på schemat och efteråt verkade alla mätta och belåtna, vilket jag tolkar som ett bra vitsord för kvällen. Notera även plätthögen, av tre satser blev det tre plättar över... :D



Snö!! Förstår inte att det ännu orkar fortsätta komma ner mer av denhär sorten. Precis när man tror att det skall sakta börja gå mot varmare tider så visar vädergudarna att det alls inte är så. Slår vad om att de sitter någonstans fyllda med skadeglädje och hånflinar åt oss!!

Det var de senaste dagarna i bilder. Nu är det som tur snart helg. Ser riktigt fram emot att få komma bort från Vasa en stund. Känns som man varit här allt för länge och att det finns ett stort behov av ett avbrott i vardagen. Avbrott ska det minnsann bli när vi åker ner imårgon för att fira tå stycken 50-åringar.

Kommentarer
Postat av: kea.

toffe uppdatera! saknar dej!

2010-04-04 @ 21:24:58
Postat av: Chriso

Naaww... Nå nu har ja uppdatera!! :P

2010-04-08 @ 13:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0