Bus å bygg...

Hej! Jag har hackat mig in på morbrors blogg och tänkte jag skulle skriva lite. Dagen började med att jag och mormor väckte upp morbror. Det tyckte han var jättekul!


Så att morbror säkert skulle stiga upp och inte bli kvar i sängen så beslöt jag mig för att spy på morbror.

Nå, ingen skada skedd, morbror steg upp. Sen blev det lite morgonbus sålänge morfar förde mormor till jobbet. Efteråt for morbror iväg till stan och kom tillbaks med två skivor. Detta visade sig inte räcka för att bygga ett nattduksbord. Morbror ville inte erkänna att han hade räknat fel utan skyllde på att butiken hade bytt till kortare skivor, för senast räckte det minnsann med två skivor. Men kreativ som morbror är så byggde han istället en hylla att ha bredvid skrivbordet. Denna gick i ungefär samma design som nattduksbordet han har från förr. Han hann dock inte skruva ihop den sålänge han var i Larsmo utan han fick göra det i Vasa. Nu är hyllan ihoplimmad och klar. Det enda som fattas är att betslacka den svart. Det kommer morbror att göra imårgon då han är ledig. Men det obetslackade resultatet ser ni här.


Det var allt för denna gång.

h. Rasmus

Kommentarer
Postat av: matilda

haha nåå, så Rasmus har lärt sig skriva redan han! FIN hylla honeypie, jag är stolt!

2010-03-05 @ 10:54:16
Postat av: kea.

voi lilla rasmus söt! :).

2010-03-05 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0