Montering

Tillbringade lördagskvällen hos Kea och hjälpte henne med att åstadkomma ett mini-bibliotek. Resultatet ser ni här.


Att montera saker är nog bland det roligaste som finns! Speciellt när man får dra på sig byggarbyxor och låtsas vara en riktig hantverkare! :) Det var när vi pratade om det i lördags som jag riktigt kom att tänka på hur mycket jag egentligen monterat. På Hartmans var jag den som hamnade/fick montera det mesta. Uppskattnigsvis har jag nog monterat några hundra skottkärror, någon kom alltid på den briljanta idéen att vi skulle sälja dem monterade. Inte bara det att de tar upp mycket utrymme, det är få bilar som man får in en fullstor monterad skottkärra i. :) Sedan blev det även gräsklippare, gasgrillar, trädgårdspaviljonger m.m. m.m... Det mest komplicerade tror jag nog var gasgrillarna, men det mest tidsödande var nog då jag monterade ihop ett trädgårdsskjul i plåt. Det tog 1,5 arbetsdag att få ihop det. Men det gick. Nuförtiden blir det mest Ikea-möbler som jag får montera, men de har blivit lite av en favorit. För att kunna montera ännu mera så fyndade jag igår en bitssats. Inte för att jag egentligen behöver mera bits, men det fanns så många konstiga och ovanliga bits med som man aldrig vet när ,an kan behöva. Dessutom kostade den bara 2,90 €. Beskåda fyndet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt - men vad gör hon med propellern i hörnet?

2010-03-04 @ 08:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0