Lemin

Tänkte skriva igår om hur otrolig hemsk tränigsvärk jag hade efter länken. I efterhand var det bra att jag inte gjorde det. För gårdagen var rena barnleken jämfört med idag. Precis allt jag gjort idag har gjort ont, det känns som om man vore 70 år gammal eftersom man knappt kan böja sig ner... men men, de e smällar man får ta, men detta bekräftar nog bara att löpning inte är någon sport för mig...

Tidigare ikväll var jag, Matilda och Jenny på fotbollsmatch, det var Matildas och Jennys klasskamrater Bina och Repsu som spelade. Men p.g.a. att vi bor i Finland och att det bara är maj så for vi hem i mitten av andra halvlek, trots att vi tittade andra halvlek inifrån bilen. Nu har jag och Matilda bosatt oss i soffan. Så efter att vi nu avnjutit varma smörgåsar blir det en lugn och skön hemmakväll här på skolhusgatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0