Till Matilda

Som tur har jag en mycket söt flickvän som förgyller min tillvaro!

Här nedan följer två exempel på kommentarer som hon idag förgyllt min vardag.

1) Då vi körde ut ur parkeringsgrottan och det var lite trångt mellan en pelare och bilen:

M: Här skulle jag nog inte vilja köra, måste det finnas så många pelare här.

Dock så märkte hon det genast att det kanske måste vara sådär många pelare eftersom det ligger ett köpcentrum ovanpå parkeringsgrottan.

2) Matilda undrade när solen går ner och kollade i tidningen:

M: Solen går ner i Vasa 17:53, men igår va de ju int soligt, kanske den e uppe längre idag då.


Skönt med en flickvän som förgyller ens vardag! Vet inte vad jag skulle göra utan dig!

Kommentarer
Postat av: matilda

och jag vet inte vad jag skulle göra utan dej!

2010-10-21 @ 18:38:13
Postat av: Mamma

Och jag vet inte vad jag skulle göra utan er!

2010-10-22 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0