Höstgåva.

Fick idag på posten en höstgåva. Tror jag aldrig har fått en höstgåva förr, både jag och min sambo blev hemskt glada. Detta eftersom den var till oss båda. Gåvan kom ända från den kungliga hufvudstaden Stockholm. Hur kan en dag börja bättre än att man får en gåva. Gåvan ses här nedan.


Tusen tack vännen för gåvan, det förgyllde bådas vår dag!

Åt er som ännu inte listat ut vem gåvan var ifrån så kommer här en bild och en länk.


Bilden är från en fin vinterdag 2008, about 9-10 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Kea.

Oj va kul att ni tyckt om disktrason! Vickan o danne måst ju finnas i varje välutrustat hem! Va bitter jag ser ut på bilden förresten! Skyller allt på sivas lonkku ;).

2010-09-10 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0