Will it blend?

Hejhopp!

Tänkte bara säga att vissa dagar är snäppet bättre än andra.

Ta t.ex. gårdagen jämfört med idag. Igår var en såndär helt vanlig dag. Jag var på jobb, inget speciellt med det. Det som lite sänkte dagen var att Elin som jag hejar på i Idol (Hon från Terjärv) inte gick vidare. Det gjorde däremot nån Alice, som enligt mitt tycke totalt misshandlade låten hon sjöng och gjorde inte låten rättvisa. Detta är då den absoluta sanningen eftersom jag som ni säkert vet har ett oslagbart musikaliskt öra. Nej i ärlighetens namn så bryr jag mig inte så mycket, men jag tycker att Elin borde gå vidare för att hon:
1) sjunger bra
2) uppträder bra
3) det är roligt att någon från Finland är med.

Nåja, det om det, jag hoppas att juryn tar sitt förnuft till fånga och skickar henne vidare!

Nu till idag. Idag har jag också varit på jobb. Det jag gjort idag är testat vad som händer OM man skulle råka tappa en fjärrkontroll. Fjärrkontrollen föll inte i golvet. Nej, det var nämligen så att den råkade tappas ner i en mixer och jag och min klumpiga kollega G-man råkade komma åt knappen. oops. Tyvärr har jag inget coolt bildbevis men allt finns ju på tuuben nuförtiden så nedan finns ett litet klipp på hur det ungefär såg ut.



Dessutom råkade vi också tappa en hammare på en DVD-spelare. Klumpiga som vi var upprepades detta en 12-15 ggr. Vi konstaterade att spelaren var defekt p.g.a. en gummilist inne i spelaren. Som om detta inte skulle vara tillräckligt har jag även fått en klocka idag. märkväl fått.

I love this day!!

hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0