fullt upp!

Idag då jag vaknade hade jag planerat följande: stiga upp, luncha i peffan, skriva lite kand, jobba, skriva lite mera kand. Det gick inte så bra. Allt började med att jag tänkte jag skulle utföra min medborgerliga plikt och gå och rösta före lunchen vid peffan. Jag kollade upp lite vem jag skulle rösta på och började sedan med kraftransträngningen att försöka få spegelbilden att se ut som folk. Det gick sådär. Blev irriterad på att jag hade så långt hår så jag ringde till frissan. Det visade att de passligt nog hade en tid en timme senare. Snabbt räknade jag ut att jag då skulle vara klar 45 min före min jobbtur började. Perfekt. Så hastigt och lustigt begav jag mig till Tritonia på förhandsröstning, sen hem och duscha och iväg till frissan. Antal sidor producerade till kanden = 0. Efter frissan hade jag 45 min. vilka jag spenderade på att gå till jobbet via Sale och sedan luncha på jobbet istället. Sedan hade jag en semi-bra dag på jobbet men med en del ljusglimtar ändå. Efter jobbet har jag mest pratat i telefon med diverse människor vilket slutligen resulterade i ett vikariat samt att jag for över till Kea och Tonttu för att spänna fast Tonttus nya cykelsadel. Med tanke på att hela min planering ändå har gått åt pipan och jag känner mest för att sitta i soffan, titta på film och äta glass så kommer jag att göra det. Jag är trots allt ledig imorgon så då kan jag ta igen kandskrivandet. Det var min dag det. Här nedan kommer det jag egentligen mest ser fram emot nu.
Sängen är här, men kramen får jag vänta på tills Matilda kommer hem...

Sist tänkte jag bara säga kämpa på åt lillasyster!!

Kommentarer
Postat av: matilda

KRAM honey!

2011-04-06 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0