Min lediga dag.

Jepp, idag har jag varit helt ledig! Riktigt skönt måste jag säga, allt tack vare att Svaije övertalade mig att i måndags gå på en övning som jag skulle ha haft idag. Speciellt skönt eftersom jag imorgon fick en extra jobbtur, annars skulle jag ha varit ledig imorgon också!
I korta drag har jag idag varit på morgonlänk, lunchat i skolan, strosat på stan en stund, chillat hos Robin samt skrivit lite kand!! Wihoo! Det kan gå att få den klar i vår ännu! :) Sedan har jag handlat en present åt lille Rasmus som fyllde två år i tisdags. Det är otroligt kul att gå runt och söka present åt en liten två-åring. Mycket roligare än åt fullvuxna. Nu ska jag ännu slappa lite förrän jag igen skall vara hurtig. Torsdagar är ju volleyboll-dag.
Kommer knappast att hinna uppdatera så mycket under veckoslutet, så här kommer en kort beskrivning vad som händer. Imorgon åker vi ner till Kimito direkt efter mitt jobb. På lördag fortsätter vi till Ekenäs för att fira lille Rasmus. På söndag sen så beger vi oss vidare till Tallinn där vi övernattar och kommer tillbaks på måndag. Så en del resande blir det nog denna helg.
Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0