Glömska Dooris

Det är ju så att man på vissa bilar kan öppna och låsa bilen med en knapptryckning. Det kan man även på min Dooris. Den senaste tiden har det dock endast gått att låsa, vilket varit lite lätt irriterande. Jag trodde det berodde på att min bilnyckel landat i backen från 6:e våningen av någon konstig orsak. Tänkte jag skulle göra ett desperat försök och se om det skulle hjälpa med nya batterier. Det gjorde det inte. Eftersom jag och Svaije hade gott om tid idag på dagen av förekommen anledning, så beslöt vi att göra ett besök till ett ställe där dom är experter på flickor som Dooris. Det gjorde susen. Det visade sig att Dooris hade glömt koden att öppna bilen så nyckeln måste kodas om. Han som var expert menade att sådant kan hända. Och hur skulle det inte det, jag vet ju själv hur glömsk jag kan vara när det vill sig. Men efter att experten tittat och kodat om Dooris så fungerar allt som det ska igen! Hurra Hurra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0