Vått hår

E de inte vått hår man får om man tar sig vatten över huvudet. Ok, det var kanske det torraste skämtet på länge.
Dagens historia börjar egentligen då undertecknad gick på årskurs 9 och blev tillfrågad om han ville vara med i elevkårsstyrelsen. Ung och ovetande som man var tackade jag ja. Det visade sig sen att jag blev ordförande. Efter detta har jag alltid tackat nej till politiska uppdrag och dylikt. I PF har folk nu i några år försökt få med mig i olika nämnder och styrelser men jag har alltid tackat nej p.g.a. mina erfarenheter från nian. Detta ända tills igår. Tydligen har minnet av hur det var att vara ordförande bleknat och när jag igår blev tillfrågad så tackade jag ja. Jag skickade in en hemskt kort och intetsägande intressemotivering och tror ni inte jag blir invald. Nu är jag alltså ute på djupt vatten, vilket för en Larsmo-bo aldrig är så farligt. Men i alla fall är det här något nytt. Nu är jag nämligen officiellt med i ledningsgruppen för nätstödd undervisning. Har ingen aning om vad vi skall göra eller vad som kommer att krävas av mig. Men jag är lite orolig att jag tagit mig vatten över huvudet.

Är månne detta framtiden??

Kommentarer
Postat av: axo

Du kommer sköta de superbt, sku ja ha trott någå annat sku ja aldrig ha fråga dej.

Hon-som-vet-allt e back imoron, då ska ja uppmana henne o skicka massa information om du int renn fått nå sånt.

Btw, man blir glad av din blogg :D

2011-01-26 @ 18:27:42
Postat av: Anonym

Tack tack för förtroendet, vi hoppas på det bästa! :D Å bra att min blogg gör dig glad! :)

2011-01-31 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0