Lugn midsommar!

Det är mitt motto i år. Det var också mitt motto ifjol. Vi hoppas det går bättre i år. På något vis har de senaste två midsomrarna kunnat vara bättre. Men ni måste missförstå mig rätt här. På det stora hela har midsomrarna varit riktigt bra och de har firats med goda vänner, god mat och varit riktigt trevliga. Det jag syftar på är att det alltid varit något som lite spolierat stämningen för mig. Ifjol var det jag som kom på den briljanta idéen att slå en kullerbytta baklänges nedför en brant i skogen. Det ledde till att jag sträckte ryggen så illa att jag fick hjälpas ut ur skogen och uppsöka läkare dagen efter. Så inga kullerbyttor i år. Året före valde en av mina bekanta att lämna denna värld. Vila i frid min vän! Det ställde saker och ting i proportion kan man säga. Så i år skall ni alla ta det lugnt! Inte göra något dumt utan bara ha det roligt!

Så lugn midsommar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0