ny funktion.

Jag har hittat en ny funktion på word. En som jag faktiskt tyckte om. Den heter smartart och gör att man kan infoga allt möjligt kul. Jag är egentligen inte ett så stort fan av office-paketet, men tyvärr så blir det enklare att använda det eftersom alla andra i skolan använder det. Skulle mycket mycket hellre se att folk skulle använda sig lite mer av OpenSource program. Speciellt words funktion att infoga ekvationer skulle jag gärna se att hade lite fler funktioner. Nu när jag skriver kand är det ett massa trixande och fixande för att jag skall få det att se ut som jag vill. Nåja, det om det, detta var det jag åstadkom igår via smartart
Det enda vettiga jag egentligen har att säga idag är att min teori-del till kanden blev klar igår. Nu blir det att köra vidare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0