Anything can happen Tuesday!

Idag är verkigen "anything can happen Tuesday", och som titeln säger så kan vad som helst hända idag. Dagen har börjat med att jag, Robin och Svaije for på lunch och skoshopping. Jepp, ni läste rätt! Tre män på skoshopping! Då vet man att vad som helst kan hända! Nåja, det fortsatte sen med att vi alla tre senare på eftermiddagen for och handla. På väg mot Stenhaga kläckte plötsligt Svaije fram den totalt galna idén att vi far till prisma och handlar! Tänk det, PRISMA!! Tror att jag i mitt "liv som vasabo" kan räkna antalet besök till prisma på mina fingrar. Det var i det ögonblicket som "anything can happen Tuesday" egentligen började.

Påväg hem spanns det vidare på idén om att ikväll så kan vad som helst hända. Det enda vi har planerat är att vi ikväll skall vara hos Svaije och se på Top Gear, nej vad säger jag, Top Model skall vi se på. Det var en av idéerna som vi kom på i bilen efter att jag informerat de andra två om att M skall se på Top Model. Eftersom vad som helst kan hända ikväll så kommer vi att sitta och titta på Top Model ikväll tillsammans med åtminstone Matilda. Men man vet ju aldrig ifall det kommer fler gäster eller vilka de i så fall är. Dessutom så vet vi inte vad som kommer att hända annat ikväll, så det verkar som att det kan bli en väldigt rolig kväll!!

Slutligen måste jag ju delge er andra vår inspirationskälla till vårt lilla påhitt. Har hört att det faktiskt existerar livs levande människor som inte slaviskt följer med The Big Bang Theory och som inte kan citera alla skämt som dragits under de 5 säsonger som kommit ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0